Staples Canada rozpoczęła coroczną kampanię reklamową „Back to-School” (BTS)
Motywem przewodnim „Since 1991” i ceny promocyjne z 1990 roku.
Kanadyjski sezon BTS także przebiegał pod hasłem inflacyjnego wzrostu cen.
Ciekawe rozwiązanie zaproponował kanadyjski Staples, który opracował ekskluzywną kolekcję artykułów szkolnych pod marką Pep Rally oraz 50 najlepiej sprzedających się przedmiotów jest oferowanych w cenach z lat 90. (do wyczerpania zapasów)
„Wiemy, że Kanadyjczycy szukają w tym sezonie BTS więcej ( wartości ) niż kiedykolwiek wcześniej. Jesteśmy zaangażowani w pomoc uczniom, nauczycielom i rodzicom w powrocie do nauki dzięki nowym, ekscytującym i niedrogim rozwiązaniom „- powiedziała Rachel Huckle, prezes Staples Canada.
Kampania obejmuje reklamy – z udziałem komika Howiego Mandela i prezentera telewizyjnego Pierre’a-Yvesa Lorda – oraz reklamę ogólnokrajową. Treści wideo związane z kampanią obejmują klip „making of” do kolekcji Pep Rally.
Zapraszamy do obejrzenia tego pełnego humoru i szelestu ortalionu spotu.