Artykuły

Piotr Kurzeja zastąpił Kamilę Yamasaki na stanowisku prezesa Black Point

Piotr Kurzeja z dniem 1 lutego br. został prezesem zarządu Black Point. Kurzeja przez 6 lat kierował biznesem Rekmana, dystrybutora zabawek z Grupy AB. W portfolio zawodowym nowego prezesa znajdziemy takie firmy jak Media Markt Polska, Neonet, Fotojoker oraz JTT Computer .

Jak informuje Black Point, Piotr Kurzeja chce wykorzystać nabyte doświadczenie i wiedzę obejmując stanowisko prezesa zarządu w spółce.

Jak informuje nowy prezes bieżąca strategia spółki skupia się m.in. na rozwoju sprzedaży B2B poprzez długoletnich partnerów – informuje nowy prezes.

W IV kw. 2023 r. spółka Black Point osiągnęła 5,83 mln zł przychodów ze sprzedaży, (spadek z 7,91 mln zł (o 26 proc. r/r). Zysk brutto ze sprzedaży wyniósł 3,4 mln zł wobec 3,66 mln zł rok wcześniej, co oznacza rekordową marżę 58 proc.

Nasza obecna strategia skupia się na dywersyfikacji oferty produktowej, ekspansji sprzedaży internetowej w Polsce i na rynkach zagranicznych oraz progresie sprzedaży B2B poprzez długoletnich partnerów handlowych w Polsce

„Spółka konsekwentnie działała w celu zwiększenia udziału w rynku, sprzedaży oraz intensyfikacji rozwoju nowych grup produktowych i kanałów dystrybucji. Inwestycje w nowe kanały i produkty zaczynają przynosić efekty” – informuje Piotr Kurzeja.

Jak zauważa, w IV kw. 2023 r. Black Point odnotował kilkukrotny wzrost sprzedaży mebli ergonomicznych rok do roku. Ich udział w przychodach firmy wzrósł do ponad 11,5 proc. w porównaniu do niespełna 1 proc. w 2022 r.- czytamy w magazynie CRN

Źródło: CRN

Udostępnij: