AktualnościBiuletyn 05/2022

Newell Brands odnotował organiczny wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2022 r.

Przychody z artykułów piśmienniczych w tym kwartale wyniosły 359 milionów dolarów, co oznacza wzrost o prawie 7% rok do roku. Był to piąty z rzędu kwartał wzrostu podstawowego w tej kategorii. Regionalnie było to napędzane przez Amerykę Północną, Amerykę Łacińską i Azja-Pacyfik. Z perspektywy kategorii art. piśmienniczych twórcza ekspresja, klej i doskonałe pisaki z nawiązką zrównoważyły ​​spadek marki etykiet DYMO, która została dotknięta niedoborem chipów.

Newell podkreślił pozytywny wpływ działań cenowych, powrót do nauki w szkołach i stopniowe otwieranie kolejnych biur. Niektórzy detaliści przesunęli również zakupy z powrotem do szkoły na pierwszy kwartał, aby uwzględnić dłuższe czasy realizacji dostaw.

„Podczas gdy kanał komercyjny/biurowy nadal pozostaje poniżej poziomów sprzed pandemii, […] obserwujemy wzrost w tym kanale rok do roku, ponieważ ludzie wracają do biur, choć w środowisku hybrydowym”, zauważył dyrektor generalny Newell, Ravi Saligram,

Przychody działu Commercial w I kwartale wyniosły 401 mln USD, w porównaniu z 380 mln USD 12 miesięcy temu. Newell powiedział, że było to spowodowane głównie wyższymi cenami, które doprowadziły do ​​tego, że większość kategorii osiągnęła główny wzrost sprzedaży.

Dla całej firmy Newell odnotował wzrost sprzedaży podstawowej o 6,9%. Wszystko to było spowodowane cenami, podczas gdy wolumeny były płaskie. Oczekuje się, że przez cały rok wolumeny spadną w środkowych jednocyfrowych wartościach, z nawiązką skompensowaną wysoką jednocyfrową korzyścią z ustalania cen.

Źródo: OPI news. Atlanta (GA), USA

Udostępnij: