Newell Brands odnotował organiczny wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2022 r.
Przychody z artykułów piśmienniczych w tym kwartale wyniosły 359 milionów dolarów, co oznacza wzrost o prawie 7% rok do roku. Był to piąty z rzędu kwartał wzrostu podstawowego w tej kategorii. Regionalnie było to napędzane przez Amerykę Północną, Amerykę Łacińską i Azja-Pacyfik. Z perspektywy kategorii art. piśmienniczych twórcza ekspresja, klej i doskonałe pisaki z nawiązką zrównoważyły spadek marki etykiet DYMO, która została dotknięta niedoborem chipów.
Newell podkreślił pozytywny wpływ działań cenowych, powrót do nauki w szkołach i stopniowe otwieranie kolejnych biur. Niektórzy detaliści przesunęli również zakupy z powrotem do szkoły na pierwszy kwartał, aby uwzględnić dłuższe czasy realizacji dostaw.
„Podczas gdy kanał komercyjny/biurowy nadal pozostaje poniżej poziomów sprzed pandemii, […] obserwujemy wzrost w tym kanale rok do roku, ponieważ ludzie wracają do biur, choć w środowisku hybrydowym”, zauważył dyrektor generalny Newell, Ravi Saligram,
Przychody działu Commercial w I kwartale wyniosły 401 mln USD, w porównaniu z 380 mln USD 12 miesięcy temu. Newell powiedział, że było to spowodowane głównie wyższymi cenami, które doprowadziły do tego, że większość kategorii osiągnęła główny wzrost sprzedaży.
Dla całej firmy Newell odnotował wzrost sprzedaży podstawowej o 6,9%. Wszystko to było spowodowane cenami, podczas gdy wolumeny były płaskie. Oczekuje się, że przez cały rok wolumeny spadną w środkowych jednocyfrowych wartościach, z nawiązką skompensowaną wysoką jednocyfrową korzyścią z ustalania cen.
Źródo: OPI news. Atlanta (GA), USA