Insights-X- Udany powrót głównych wystawców i marek
Hasło przewodnie tegorocznej edycji targów Insights-X, „Marki wracają do miasta”, idealnie pasowało do wydarzenia. Targi artykułów papierniczych, biurowych, toreb i innych akcesoriów, które odbyły się w dniach 11-14 października w Centrum Wystawienniczym w Norymberdze, cieszyły się ogromnym powodzeniem dzięki powrotowi największych marek i firm. W sumie 191 krajowych i międzynarodowych liderów rynku i startupów z 27 krajów przedstawiło szeroką ofertę branży. 3519 czołowych zwiedzających i kupców z 71 różnych krajów doceniło innowacyjność wydarzenia i bezpośrednie rozmowy twarzą w twarz. Przyjemna atmosfera płynnie przeniosła się na wieczorne wydarzenia networkingowe, podczas których branża świętowała w zrelaksowanej atmosferze.
Szeroki krajobraz handlowy
„Insights-X wyraźnie przyspieszyły po pandemii” – powiedział Christian Ulrich, rzecznik prasowy zarządu Spielwarenmesse eG. „Sama liczba zwiedzających wzrosła o 39% w porównaniu z poprzednim rokiem”. Wśród najliczniej odwiedzających te jedyne w Niemczech niezależne targi branży papierniczej znaleźli się znani hurtownicy i detalistowie, drogerie i supermarkety, a także zrzeszenia zakupowe z całej Europy – m.in. Alibaba, Amazon, Carrefour, Coop, Kaufland, Lidl, McPaper, Rewe, Rossmann, Staples, Thalia i TJX. Sarah Vagdy, kupiec w Otto Office, była już na targach po raz trzeci: „Lubię Insights-X – są dobrze zorganizowane. Można szybko zapoznać się z nowymi trendami i je posegregować”. Tarek A. Tabaja, Vendor Manager w Amazon EU, zauważył podczas swojej wizyty inną korzyść: „Znacznie łatwiej jest spotkać się ze wszystkimi kontaktami w jednym miejscu niż umawiać się na indywidualne spotkania”. Sektor branżowy zdecydowanie stoi za Insights-X – Handelsverband Büro und Schreibkultur zorganizował własną konferencję w Centrum Wystawienniczym, a duo schreib & spiel również zorganizowało jesienną konferencję. Nowy eXtra-Day skierowany był specjalnie do detalistów z niemieckojęzycznego regionu DACH. Według Michaela Fortdrana, dyrektora zarządzającego w Undercover, nowy układ na cztery dni okazał się idealny: „Sobota targowa została bardzo pozytywnie przyjęta przez handel specjalistyczny. Widzieliśmy wielu zwiedzających”.
Udany powrót
Faber-Castell, duo schreib & spiel, Iden Group i STABILO również odnotowały sukcesy na targach Insights-X, powracając na jesienną imprezę. „To idealny czas na zaprezentowanie nowych produktów. Cenne są bezpośrednie, osobiste rozmowy ze wszystkimi klientami” – podkreślił Andreas Stark, dyrektor sprzedaży w Niemczech w STABILO International. Znane marki i firmy wypowiadały się o targach w podobnym tonie: wszyscy kluczowi partnerzy handlowi i decydenci z całej Europy byli reprezentowani i poświęcili dużo czasu na spotkania, które były inspirujące dla obu stron. „Insights-X to platforma handlowa, na której odbyliśmy wysokiej jakości rozmowy, które będą kształtować nasz biznes w przyszłym roku” – skomentował Stefan Matschke, dyrektor sprzedaży DACH w Faber-Castell. Maresa Puls, dyrektor marketingu w Iden Group, również doceniła otwartą wymianę zdań między przemysłem a handlem: „Poziom zainteresowania innowacyjnymi pomysłami i rozwiązaniami zachęcił nas i zainspirował. Co więcej, InsightsArena pozwoliła nam poszerzyć naszą wiedzę na temat najnowszych trendów w branży”. Ta specjalna strefa targowa, zaprojektowana w miejskim stylu, oferowała sugestie dotyczące ekspozycji produktów w punktach sprzedaży wykorzystując trendy Insights-X – „Paper Love”, „Vintage Nostalgia”, „Colorful Joy” i „License Stars”.