Imponująca liczba zarejestrowanych na Creativewrold 2019!
300 producentów zarejestrowało się już na wiodące światowe targi branży artykułów kreatywnych, hobbystycznych, upominków oraz Art.&Craft. Wszyscy krajowi i międzynarodowi kluczowi gracze, niezliczona liczba nowych gości oraz stali bywalcy przybędą w dniach 26-29 stycznia do Frankfurtu nad Menem na Creativewrold.
Imponująca liczba zarejestrowanych na Creativewrold 2019!
300 producentów zarejestrowało się już na wiodące światowe targi branży artykułów kreatywnych, hobbystycznych, upominków oraz Art.&Craft. Wszyscy krajowi i międzynarodowi kluczowi gracze, niezliczona liczba nowych gości oraz stali bywalcy przybędą w dniach 26-29 stycznia do Frankfurtu nad Menem na Creativewrold.
Wraz z wciąż rozbrzmiewającym echem pozytywnych wrażeń z Creativeworld 2018, w pełnym rozkwicie są już przygotowania do następnej edycji. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z liczby otrzymanych rejestracji i z niecierpliwością oczekujemy Creativeworld 2019. Plany układu sali oraz
wieloaspektowego programu wydarzeń również są na zaawansowanym poziomie” – mówi Michael Reichhold, dyrektor Creativeworld, Messe Frankfurt Exhibition GmbH.
Każdego roku Creativeworld łączy niezrównane spektrum trendów i kreatywność z całego świata. Świadomi tego, ważni branżowi gracze, tacy jak C. Kreul, Clairefontaine, Creativ Company, Efco Kreativ, Folia, Marabu, Rayher Hobby, Rico Design czy Staedtler, wrócą do Frankfurtu na kolejną edycję targów w 2019 roku. Britta Olsen, dyrektor ds. Marek i komunikacji w Staedtler,
powiedziała: „Wrócimy ponownie w przyszłym roku, aby zaprezentować odwiedzającym Creativewrold naszą nową ofertę DIY. Produkty będzie można wypróbować i przetestować podczas targów, zgodnie z naszym mottem – uwolnij swoją kreatywność!”.
Klaus Fliegerbauer, dyrektor generalny Eberhard Faber Vertrieb GmbH, również
zarejestrował już swoją firmę: „Pojawimy się na zbliżającym się Creativeworld, ponieważ przyciąga ono kupujących z całego świata. To dla nas ważna platforma. Spodziewamy się nawiązać kontakt
z potencjalnymi klientami dla naszej działalności eksportowej, a także chcemy zaprezentować niemieckim sprzedawcom detalicznym nasze najnowsze produkty”.
Nils Knapp, CEO firmy H.Schmincke, również z niecierpliwością oczekuje Creativeworld 2019: „Targi dają nam wyjątkową okazję, aby na samym początku roku spotkać wszystkich najważniejszych graczy z naszego sektora, pochodzących z całego świata. To miejsce spotkań zostało wybrane wiele lat temu i już wielokrotnie się sprawdziło”.
Oprócz niezwykle atrakcyjnej mieszanki znanych marek i młodych firmy, wielką wartość dodaną dla odwiedzających jest rozbudowany program dodatkowych wydarzeń Creativeworld, takich jak warsztaty, pokazy trendów czy popularna nagroda Creative Impulse. Targi to magnes dla handlu hurtowego, detalicznego i specjalistycznego, a także sklepów budowlanych i centrów ogrodniczych, handlu internetowego i wysyłkowego oraz konsumentów komercyjnych, jak również akademii sztuki i innych. Ponadto produkty, takie jak kreatywne i hobbystyczne materiały w przyjaznych dla użytkownika zestawach, stanowią interesujące uzupełnienie asortymentu dla sektora handlu zabawkami i książkami, sprzedawców żywności i leków. „Nasza koncepcja sprawdziła się i została zaakceptowana zarówno przez handel, jak i przemysł. Creativeworld jest idealną platformą biznesu, trendów i składnia zamówień oraz kreatywnym miejscem dla branży.” – podsumowuje Michael Reichhold.