Artykuły

EUROPAPIER POLSKA – NOWA IDENTYFIKACJA MARKI PAPIEROWY DIZAJN.

Z wielką przyjemnością przekazujemy informację o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki Papierowy Dizajn, której właścicielem jest Europapier Polska.

IPBBS od lat współpracuje z Europapier. Jesteśmy pod wrażeniem Państwa rozwoju, profesjonalizmu i pasji. Niech „nowy dizajn” przełoży się na wymierne korzyści biznesowe.

„Papierowy Dizajn to marka, która towarzyszy nam od niemal 10 lat. To, co zaczęło się jako mały projekt grupy entuzjastów papieru, przez tę dekadę urosło dzięki Wam w społeczność kreatywnych osobowości – artystów, grafików, techników druku, specjalistów poligrafii. W sercu naszej społeczności zawsze najważniejsza była miłość do papieru. „- Czytamy na oficjalnej stronie marki.

„Pasjonaci, którzy śledzą nas na tym blogu, na naszych profilach na Facebooku i Instagramie na pewno docenią, fakt, że po prawie dziesięciu latach definiowania papierowych trendów i wspierania branży kreatywnej, Papierowy Dizajn postanowił odświeżyć swoją identyfikację. Nowe logo to jednak więcej niż tylko nowa warstwa tuszu na kartce papieru – to odzwierciedlenie zmieniających się czasów i zdolności Papierowego Dizajnu do adaptacji. To podsumowanie osiągnięć, podkreślenie pozycji i wyznaczenie przyszłych celów marki.

Słuchamy Was i dostarczamy rozwiązania, których potrzebujecie – papiery ekologiczne, o różnorodnych strukturach i właściwościach, chętnie poddające się najbardziej innowacyjnym zabiegom uszlachetniania. Staramy się zawsze jak najlepiej spełnić wymagania Waszych projektów i pokazać wartość Waszych marek. Mamy więc nadzieję, że spodoba się Wam, jak nasza nowa identyfikacja wizualna oddaje nasze kluczowe wartości.

Podczas prac nad nowym wizerunkiem skupiliśmy się na uwypukleniu dwóch kluczowych filarów naszej firmy: ludzi – wyjątkowych i niezwykłych ekspertów i pasjonatów papieru, oraz samego papieru – nieustającej inspiracji i centrum wszystkich naszych działań.

Nowe logo i towarzyszący mu system ikon odnosi się do samego papieru, procesu produkcji i różnorodnych zastosowań – od jego cyklu życia po wielokrotną regenerację. Nawiązuje do korzeni marki, związanych z biznesowym i logistycznym wsparciem Europapier Polska. Minimalistyczna i nowoczesna czcionka odzwierciedla postępowego duch marki oraz jej zdolność do patrzenia w przyszłość. Dynamiczna i elastyczna forma nowego systemu identyfikacji umożliwia łatwe dostosowanie do różnych mediów i formatów, co pozwala marce komunikować się z odbiorcami w świeży i innowacyjny sposób.

Przed nami nowy, ekscytujący rozdział z jeszcze niezapisanymi kartkami papieru. Wkraczamy w przyszłość z pasją i jednocześnie spokojem, otoczeni społecznością utalentowanych, niezwykłych osób, dla których Papier ma znaczenie – społecznością, którą razem z nami od tylu lat tworzycie.- możemy przeczytać na oficjalnej stronie marki.

Żródło: Papierowy Dizajn

Udostępnij: