Aktualności

E-COMMERCE: ALLEGRO MOCNO INWESTUJE W SIEĆ DOSTAWY PRZESYŁEK

Dostawy do punktów odbioru są coraz popularniejszą formą dostawy zakupów. Klienci chętnie sięgają do tego sposobu dostawy ze względu na coraz lepszą dostępność punktów, wygodę odbioru w ciągu kilku dni od dostawy, oraz cenę – wynika z badań przeprowadzonych przez Allegro, czyli największą platformę e-handlu w Polsce. Firma chce mieć 20 tys. punktów odbioru przesyłek.

Dostawy do punktów odbioru są coraz popularniejszą formą dostawy zakupów. Klienci chętnie sięgają do tego sposobu dostawy ze względu na coraz lepszą dostępność punktów, wygodę odbioru w ciągu kilku dni od dostawy, oraz cenę – wynika z badań przeprowadzonych przez Allegro, czyli największą platformę e-handlu w Polsce. Firma chce mieć 20 tys. punktów odbioru przesyłek.

Dostawy do punktów odbioru są 25-40 proc. tańsze niż przesyłki kurierskie „do drzwi”. Widzimy, że blisko 45 proc. ofert na naszej platformie umożliwia już którąś z form odbioru w punkcie, nie wliczając w to paczko matów – mówi Grzegorz Czapski, członek zespołu zarządzającego Allegro odpowiedzialny za rozwój biznesu.

W ciągu ostatniego roku liczba paczek kierowanych do punktu odbioru wśród klientów Allegro wzrosła o prawie 80 proc. Według Grzegorza Czapskiego to trend całkowicie zgodny z tym obserwowanym w Europie, gdzie popularność odbiorów w punkcie gwałtownie rośnie.

Allegro podpisało właśnie pakiet nowych umów ramowych, dzięki którym sprzedający otrzymują od Allegro do dyspozycji sieć tysięcy punktów odbioru zarządzanych przez Pocztę Polską, UPS oraz Ruch.

Więcej na ten temat: http://www.rp.pl/Transport/306049932-Allegro

Udostępnij: