BOLD: JEDEN Z NAJWIĘKSZYCH ZESPOŁÓW KONSULTINGOWO-WDROŻENIOWYCH MAGENTO W POLSCE
Rok 2015 był dla Bold Brand Commerce rokiem przełomowym, zarówno pod względem nowych klientów i realizowanych projektów, jak i zmian, które zaszły wewnątrz organizacji…
Rok 2015 był dla Bold Brand Commerce rokiem przełomowym, zarówno pod względem nowych klientów i realizowanych projektów, jak i zmian, które zaszły wewnątrz organizacji.
Jesteśmy teraz w zupełnie innym miejscu, niż jeszcze rok temu. Mamy jeden z największych, certyfikowanych zespołów konsultingowo-wdrożeniowych Magento w Polsce oraz prawie dwukrotnie zwiększyliśmy liczbę pracowników – komentuje Borys Skraba, prezes zarządu Bold.
Wdrożenie dla Castoramy
W minionym roku Bold zakończył z sukcesem wdrożenie nowej platformy e-commerce dla Castorama Polska. Wdrożenie stanowiło jeden z największych projektów Magento Enterprise w Europie Środkowej, było również największym przedsięwzięciem w historii firmy.
Jeżeli ma się do czynienia z retailerem tej skali co Castorama, stajesz się partnerem, który współuczestniczy w decyzjach klienta, rekomenduje rozwiązania, przewiduje pewne sytuacje i odpowiada za dopięcie wszystkich szczegółów- mówi Robert Żochowski, head of IT Bold Brand Commerce.
Nowi klienci, nowe wyzwania
Ubiegły rok to także nowi prestiżowi klienci. Po wygraniu przez Bold wieloetapowego przetargu, znalazła się wśród nich marka NESCAFÉ Dolce Gusto, należąca do Nestle S.A. Globalna marka poszukiwała partnera, który będzie ekspertem w zakresie obsługi platformy i znajomości technologii Magento Enterprise oraz dobrze zrozumie strategię marki.
Elastyczne dostosowanie się do potrzeb klienta, szybkość reakcji i podejmowania decyzji oraz dogłębna znajomość systemu, która pozwala na optymalne wykorzystanie dostępnych funkcjonalności, determinują udaną współpracę. Bold wpisuje się w to idealnie – zauważa Anna Kurowska, Marketing Manager NESCAFÉ Dolce Gusto w Nestle.
Wieloletnia współpraca
Poza nowymi zleceniami, Bold kontynuował współpracę z firmami, z którymi działa od lat. Jak mówi Marlena Żurawska-Szuter, eCommerce Manager w Prima Moda SA, wieloletnia współpraca z Bold to dowód na to, że firma sprawdza się jako partner biznesowy i dostawca rozwiązań e-commerce. – Zrealizowaliśmy wspólnie wiele projektów, w tym ten najważniejszy, czyli uruchomienie platformy sprzedażowej, znamy się, ufamy sobie i wiemy, czego możemy od siebie oczekiwać – wyjaśnia.
Największy, certyfikowany zespół Magento
W 2015 Bold postawił także na certyfikację Magento. Jest to kompleksowy, międzynarodowy program certyfikacyjny, który ma za zadanie potwierdzić wysokie kompetencje osób pracujących z platformą (programistów, web developerów, konsultantów). W szeregach Bolda, do końca roku 2015 znalazło się 12 certyfikowanych specjalistów Magento, w tym Magento Certified Developers oraz Magento Certified Solution Specialists. Tym samym jest to jeden z największych zespołów konsultingowych i wdrożeniowych Magento w Polsce.
Certyfikowany deweloper Magento nie tylko zna język PHP, nie tylko wie, jak programować, ale przede wszystkim rozumie założenia biznesowe i potrafi pod te założenia przygotować optymalne rozwiązanie technologiczne – wspomina Robert Żochowski.
Krakowskie spotkania dla entuzjastów Magento
Wymiana wiedzy i doświadczeń na temat Magento, na luzie, bez tabu, w doborowym towarzystwie ekspertów i praktyków, również z zagranicy – taka jest nadrzędna idea krakowskiego cyklu spotkań Magento Lite Session, którego Bold jest organizatorem.
Magento jest jedną z najpopularniejszych platform e-commerce typu open source. Liczba wdrożeń na świecie z wykorzystaniem tego systemu przekracza 250 tysięcy. Obsługuje tysiące klientów biznesowych. Warto zatem przyjrzeć się możliwościom Magento z szerszej perspektywy, szczególnie w gronie osób odpowiedzialnych za proces wdrożeniowy. A ponieważ dotychczas nie było takiej inicjatywy w Krakowie, to tym większa była nasza motywacja – mówi Borys Skraba.
Bold Brand Commerce świadczy usługi konsultingowo-wdrożeniowe dla rynku e-commerce. Firma posiada ponad 7 letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów e-commerce B2C i B2B klasy enterprise opartych o platformę Magento. W swojej działalności koncentruje się na rozwoju trzech obszarów: wypracowaniu dopasowanej do organizacji koncepcji wdrożenia platformy Magento™, na sferze badawczo-rozwojowej w zakresie UX oraz kompleksowym wdrożeniu systemu e-commerce o perfekcyjnej jakości. Wśród klientów i partnerów biznesowych są m.in.: Castorama Polska, Mennica Polska, Libet, First Data, Nestlé, Obsessive, Prima Moda, Bayla, MonCredo.
Autor: Łukasz Izakowski