Artykuły

Amazon Business wspiera kupowanie od małych i średnich firm

Amazon Business wprowadził nową funkcję, „Preferuj małe i średnie przedsiębiorstwa”, która umożliwia specjalistom ds. zakupów wyszukiwanie i identyfikowanie sprzedawców zatrudniających mniej niż 250 pracowników i osiągających przychody poniżej 50 mln euro (55 mln USD) przy zakupie materiałów eksploatacyjnych na Amazon Business.

Ta funkcja jest już dostępna w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech. Jak czytamy w komunikacie prasowym brytyjskiego oddziału Amazon Business firma stwierdziła, że zwiększenie zakupów od małych i średnich firm jest strategicznym priorytetem dla większych organizacji, szczególnie po zmianie przepisów dotyczących zamówień publicznych w zeszłym roku.

„Małe i średnie firmy sprzedające na Amazon Business to zarówno regionalni dostawcy, jak i małe, rodzinne firmy, które mogą zaopatrywać klientów korporacyjnych w to, czego potrzebują do prowadzenia swojej działalności” – powiedział Amazon w komunikacie prasowym. „Małe i średnie przedsiębiorstwa (…) są teraz bardziej widoczne dla międzynarodowych przedsiębiorstw, co zwiększa prawdopodobieństwo, że zdobędą większe zamówienie, które pomoże im w rozwoju firmy”.

Udostępnij: