Akcja „Zostań Świętym Mikołajem”
Kolejny raz Członkowie Izby i przedstawiciele branży, włączając się w akcję Izby pokazali, że razem możemy więcej! Dzięki wspólnym wysiłkom, inicjatywa Izby, zakończyła się sukcesem!
Razem dotarliśmy z pomocą do 35 Domów Dziecka i placówek opiekuńczych, obdarowując upominkami 796 dzieci!
Akcja świąteczna Zostań Św. Mikołajem objęła swoim zasięgiem całą Polskę. Centrum koordynacyjne zostało zorganizowane w biurze Izby, gdzie na bieżąco zbierane były informacje na temat liczby dzieci i ich wieku oraz bieżących potrzeb, aby jak najtrafniej dopasować rodzaj niesionej pomocy. Mając wiedzę na temat zapotrzebowania, pytaliśmy firmy z naszej branży czym mogłyby się podzielić lub co ufundować z posiadanej listy potrzeb.
Firmy przekazywały produkty ze swojej oferty handlowej, jeśli mogły stać się odpowiednim prezentem dla dzieci (kredki, flamastry, farby, artykuły szkolne i do prac plastycznych, piórniki itp.), a jeśli było to niemożliwe, Izba zachęcała firmy do zaangażowania pracowników w zrobienie wspólnej składki na słodycze czy jakiś produkt z listy potrzeb. Dzięki temu do jednej z placówek dotarły leżaczki dla maluszków i pampersy a do innej stół od ping-ponga. W ofercie produktów, których pojawienie się w domu dziecka wpłynie na świąteczną atmosferę nie zabrakło także lampek świątecznych, z których dzieci bardzo się ucieszyły.
W akcję Zostań Świętym Mikołajem wszystkie firmy i pracownicy zaangażowali się tak samo. Na wyróżnienie jednak zasługuje firma Spiral (Krystyna Szulakiewicz), która odpowiedziała na dodatkową prośbę i mimo braku takich planów wcześniej, oddała swoją sprawną lodówkę jednej z placówek, gdzie jej brak uniemożliwiał przygotowywanie posiłków dla ośrodka dziennej pomocy – jedynego miejsca, gdzie dzieci mogą zjeść ciepły posiłek, którego nie dostaną w domu.
Akcja świąteczna Izby, to nie tylko prezenty, ale i osobiste zaangażowanie osób z branży. Cieszymy się, że łącząc siły, mogliśmy zrobić więcej niż w pojedynkę i wierzymy, że kolejne wspólne działania przyniosą wiele korzyści.