Amerykański BTS- Wyniki badania Office Depot
Trzeci coroczny raport z badań Office Depot Back-To-School (BTS) Survey określa miejsca zakupu produktów BTS i potwierdza, że sytuacja ekonomiczna pozostaje problemem.
Na zlecenie ODP Corporation’s Office Depot, firma badawcza OnePoll przeprowadziła ankietę wśród 1000 rodziców dzieci w wieku 5-17 lat oraz ich nauczycieli. Wyniki pokazują, że rodzice odkładają środki na zakupy związane z powrotem do szkoły, jednak 12% obawia się, czy będą w stanie pozwolić sobie na przybory szkolne, które chcieliby kupić dla swojego dziecka. Nauczyciele planują wydać około 225 USD ze swoich własnych pieniędzy na przygotowanie sal lekcyjnych na rok szkolny, priorytetem są materiały takie jak zeszyty, ołówki oraz rozwiązania organizacyjne i pamięci masowej. Większość rodziców (95%) będzie robić zakupy zarówno online, jak i w sklepach, w porównaniu z zaledwie 5% rodziców, którzy przewidują, że zrobią wszystkie zakupy BTS online.
Niepokój związany z sytuacją gospodarczą ma największy wpływ na to, gdzie robić zakupy. Rodzice szukają miejsc, gdzie znajdą:
- asortyment BTS w niskiej cenie (61%),
- doskonałą obsługę klienta (33%),
- szeroki asortyment produktów (32%).
Powyższe obawy finansowe są także wskazywane w Badaniu Deloitte, które przewiduje gwałtowny spadek wydatków BTS w USA.
Badania Office Depot i Deloitte wykazują, że 39% rodziców planowało rozpocząć zakupy przed lipcem. (Rok szkolny w USA rozpoczyna się w drugiej połowie sierpnia lub z początkiem września). „Wcześniejsze rozpoczęcie zakupów BTS oznacza więcej czasu na znalezienie odpowiednich produktów w odpowiednich cenach” – powiedział prezes Office Depot, Kevin Moffitt.
Na podstawie OPI