9 milionów Polaków korzysta z Empik Premium. Jego użytkownicy chętnie sięgają po oraz artykuły szkolne i papiernicze.
Ponad pół miliarda złotych zaoszczędzili łącznie użytkownicy Empik Premium przez 4 lata trwania programu.
Tylko w ciągu ostatniego roku do usługi Empik Premium i jej darmowej wersji – Empik Premium Free dołączyło niemal 1,5 mln nowych użytkowników. Oznacza, że z jedynego na polskim rynku omnikanałowego pakietu benefitów korzysta już ponad 9 mln klientów. Łącznie zaoszczędzili oni ponad pół miliarda złotych od startu programu, w tym 63 mln na samych darmowych dostawach zamówień. Dzięki korzyściom Empik Premium w kieszeni rekordzisty zostało aż ponad 75 tys. złotych.
Benefity online i offline
Od początku trwania programu klienci Empik Premium czerpią garściami z szerokiego pakietu korzyści. To m.in. 24 mln godzin przesłuchanych audiobooków i ponad 225 mln stron przeczytanych ebooków w aplikacji Empik Go, a także 3 mln wspomnień wywołanych w formie odbitek w Empik Foto. To również 125 tys. kaw kupionych ze zniżką -30% w kawiarniach Costa Coffee i 200 tys. tańszych o 20% biletów do kina. Klienci Premium chętnie korzystają także z przedsprzedaży i rabatów na topowe wydarzenia kulturalne w Empik Bilety i Going. Do ulubionych benefitów Premiumowiczów należą jednak niezmiennie zniżki na zakupy oraz darmowe dostawy zamówień – kurierem, do salonów Empik i tysięcy punktów odbioru.
Koszt subskrypcji Empik Premium zwraca się średnio po kilku transakcjach, a w przypadku dużych zakupów – nawet za pierwszym razem. Dzieje się tak, ponieważ Premiumowicze to najbardziej aktywni klienci. Robią zakupy średnio co 1,4 sekundy.
Ponadto, nie tylko kupują częściej, ale dzięki szerokiemu pakietowi benefitów i wygodzie zakupów z Empik Premium, są też z nich bardziej zadowoleni – poziom satysfakcji z dokonanych transakcji mierzony wskaźnikiem NPS osiąga zdecydowany TOP rynkowy i stale wzrasta.
– Zależy nam, aby program Empik Premium możliwie najpełniej adresował zróżnicowane potrzeby naszych Klientów, dlatego stale poszerzamy pakiet korzyści. Dowodem na skuteczność tych działań jest rosnący poziom satysfakcji (NPS) z usługi Empik Premium, który wzrósł o ponad 30% względem ubiegłego roku. Ponadto klienci doceniają omnichannelowy charakter korzyści Premium – nasze dane pokazują, że Premiumowicze 2,5-raza częściej dokonują zakupów w wielu kanałach – mówi Andrzej Garwoliński, Head of Empik Premium i dodaje: Podczas nadchodzącego Premium Week planujemy mile zaskoczyć klientów atrakcyjną ofertą w salonach i na Empik.com oraz przedstawić nową, poszerzoną ofertę od naszych partnerów.
Premiumowicze na zakupach
A co najchętniej kupują użytkownicy Empik Premium? Do ich ulubionych kategorii produktów należą niezmiennie m.in. Książki i Zabawki. Do tej pory zakupili ich łącznie odpowiednio 50 mln egzemplarzy i 7,5 mln sztuk. Chętnie sięgają także po produkty z kategorii Zdrowie i Uroda czy Dom i Ogród oraz artykuły szkolne i papiernicze.
Stale poszerza się także oferta objęta korzyściami usług Premium. A to za sprawą kolejnych Sprzedawców EmpikPlace, którzy dołączają do programu: – Dzięki Empik Premium zyskują zarówno klienci, jak i Sprzedawcy zewnętrzni. Sklepy obecne na naszej platformie marketplace coraz chętniej dołączają do programu, ponieważ widzą wyraźny wpływ udziału w Empik Premium na szybsze wzrosty sprzedaży. W stosunku do ubiegłego roku to mocny trzycyfrowy wzrost liczby Sprzedawców, których oferta, dzięki Empik Premium, dostępna jest z darmową dostawą i w najkorzystniejszych cenach – podkreśla Andrzej Garwoliński.
. Na podstawie EMPIK- Więcej informacji: Empik.com/premium-week